Yaşam

Vodafone, Kırmızı Paket Abonelerinin Yıllık Kazançlarını Açıkladı: 1,4 Milyar TL!

Türkiye’nin tanınmış telekomünikasyon şirketlerinden biri olan Vodafone, Red paketleri ile müşterilerine sağladığı avantajları rakamlarla anlattı. Yapılan açıklamalara göre Vodafone müşterileri son bir yılda 1.4 milyar TL tasarruf etme fırsatı yakaladı. Vodafone Red paketlerindeki internet ayrıcalıkları ile 652 milyon GB internet kullanımı için ek ödeme yapılmadı. Vodafone, müşterilerini desteklemeye devam edeceklerini açıkladı.

Vodafone Red tarifelerinde sınırsız paket bulunmaktadır. Bu da tüketicilerin akıllı telefonlarını daha rahat kullanmasını sağladı. Vodafone’a göre aboneler, kullanmayanlara göre 4 kat daha fazla internet kullanıyor. Yapılan incelemelere göre Vodafone müşterileri, sosyal medyada 1 kb bile internet tüketmeden 50 milyon gün geçirdi. Ayrıca online platformlarda 600 milyar SMS atıldı, 1 milyar şarkı dinlendi. Diğer taraftan; YouTube’da 3 milyon izlenmeye ek olarak, 2 milyon dizi bölümü izlendi. Vodafone, Red paketleriyle sunduğu Netflix ve Prime Image abonelik hediyeleriyle 5.5 milyon TL tasarruf ettiklerini söyledi.

Yalnızca paketler değil, aynı zamanda işbirlikleri de para tasarrufu sağladı

Vodafone, Red paketlerinin yanı sıra Red paket abonelerine sunduğu marka işbirliklerinden de faydalandı. Bu içerikte; Red marka işbirlikleri son 1 yılda toplam 1 milyon kez kullanılmış ve müşterilere yaklaşık 74 milyon TL tasarruf sağlamıştır. Ücretsiz İspark hakkı ile 20 milyon TL, araç kiralama hizmeti Budget ile 11 milyon TL, plaj indirimleri ile 4 milyon TL tasarruf sağlandı. Ayrıca hem Vodafone Red hem de Vodafone sabit internet kullanıcıları ekstra indirim sayesinde 20 milyon TL tasarruf etme fırsatı yakaladı.

“Abonelerimize ayrıcalıklar sunmaya devam edeceğiz”

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin konu hakkında açıklamalarda bulundu. Şahin şu ifadeleri kullandı:

Geleceğin dijital hizmetlerde olduğuna inanıyoruz. Bu fikir neticesinde yeni nesil irtibat ve dijital hizmetler şirketi olma yolunda çalışmalarımıza devam etmekteyiz. Hedefimize ulaşmak için müşteri deneyiminde dijitalleşmenin faydalarından yararlanmaya ve her bir müşterimize kişiselleştirilmiş ve dengeli bir deneyim sunmaya değer veriyoruz. Vodafone Red markamız, bireylerin dijitalleşmesinde değerli bir rol oynuyor. Vodafone Red, sadece bir tarifeler dünyası değildir. Müşterilerimizin uçtan uca iletişim ihtiyaçlarını karşılarken onlara seyahatten ulaşıma, eğlenceden yeme içmeye kadar pek çok alanda ayrıcalıklar sunuyoruz. Bu ayrıcalıklarla ülke ekonomisine de değerli katkılar sağlıyoruz. Vodafone Red müşterilerimize son 1 yılda yaklaşık 1,4 milyar TL ayrıcalık sağladık. Vodafone Red üyelerinin sunduğumuz ayrıcalıklarla benzersiz bir deneyimle dijital hayatın tadını çıkardığını görmekten mutluluk duyuyoruz. Araştırmamıza göre müşteriler kendilerini daha pahalı hissetmek ve kullandıkları markanın kendilerinden yana olduğunu bilmek istiyor. Öte yandan akıllı harcama yaptığınızı bilmek de müşterilerimiz için çok değerli. Bu doğrultuda bireylerin günlük ihtiyaçlarına hitap eden fayda ve anlık kazanımlar sunması markalar için değer kazanmaktadır. Müşterilerimizin bu içgörüleri doğrultusunda Red dünyamızı baştan aşağı yeniledik ve yeni marka söylemimizi ‘Vodafone Red Full of Red’ olarak belirledik. Önümüzdeki dönemde de Redlilere kendilerini özel ve ayrıcalıklı hissettirecek, yaşam tarzlarına uygun ayrıcalıklar sunmaya devam edeceğiz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu